• (+48) 887 856 856 biuro@gbpromotion.pl
GB pro – GB promotionGB pro – GB promotion
  • Strona główna
  • O nas
  • Oferta
  • Nasi klienci
  • Portfolio
    • Rozwiązania internetowe
    • Obsługa PR
    • Fotografia i filmy
    • Grafika
    • Eventy i wydarzenia
    • Nasze projekty
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
  • Strona główna
  • O nas
  • Oferta
  • Nasi klienci
  • Portfolio
    • Rozwiązania internetowe
    • Obsługa PR
    • Fotografia i filmy
    • Grafika
    • Eventy i wydarzenia
    • Nasze projekty
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt

Valvoline Rajd Małopolski 2023: blisko 14 milionów AVE i ponad 2 miliony złotych dla regionu

gabrally2023-09-11T13:14:14+00:00
Wydarzenia

Tegoroczny Valvoline Rajdu Małopolski po raz pierwszy zagościł w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski, przywracając ten najważniejszy cykl Małopolsce po 15 latach przerwy. Zawody były niezwykłym wydarzeniem, które łączyło w sobie emocje sportowe, rodzinny piknik i krajoznawczą wycieczkę po urokliwych Beskidach. Organizatorzy podsumowali liczby związane z wydarzeniem, które potrafią zawrócić w głowie.

O dobre zasięgi i zwroty medialne zawodów dbał promotor, firma GB pro, od blisko 10 lat uczestnicząca w sporcie motorowym. Podczas tegorocznej edycji Valvoline Rajd Małopolski zanotował dotarcie do ponad 78 milionów, co stanowi poprawę aż o 800% względem ubiegłorocznej edycji. Największy jednak skok zanotował szacunkowy zwrot reklamowy (AVE), który wyniósł aż 13,6 miliona złotych. O dane zadbała firma PSMM Monitoring & More.

– PSMM Monitoring & More monitoruje widoczność Valvoline Rajdu Małopolski 2023 w mediach już od dwóch sezonów, badając treści z ponad 1100 polskich tytułów prasowych, 5 mln portali internetowych oraz 200 stacji radiowych i telewizyjnych. Jesteśmy w stanie ustalić m.in. poziom dotarcia przekazu do odbiorcy (tj. ile osób miało realny kontakt z publikacjami) oraz wartość ekwiwalentu reklamowego (wyceny przekazu w złotówkach, tak, jakby dany materiał był reklamą). Porównując wyniki z 2022 i 2023 roku zaobserwowaliśmy skokowy wzrost podstawowych wskaźników świadczących o medialności Rajdu – 118% dla liczby publikacji, 800% dla dotarcia do odbiorcy oraz aż 1001% dla szacunkowego AVE. Wzrost ekspozycji medialnej najbardziej widoczny jest w zestawieniu okresów czerwiec-lipiec, gdy publikowane były najpierw zapowiedzi, następnie relacje ze zmagań. Sukces organizatorów opierał się w największym stopniu na zwiększeniu zainteresowania ze strony ogólnopolskich stacji radiowych i telewizyjnych. Na szczególną uwagę zasługują stacje RMF FM / RMF MAXX, które poświęciły wydarzeniu znacznie większą liczbę audycji niż rok temu (wzrost z kilku, na kilkadziesiąt emisji) oraz TVN / TVN Turbo, które rok temu były nieobecne, aktualnie opisując wydarzenie m.in. w obszernych „Raportach Turbo”. Rosnące zainteresowanie ogólnokrajowych mediów Valvoline Rajdem Małopolski to dobry prognostyk dla jego kolejnych edycji – mówi Maciej Małkowski, Starszy Analityk Mediów PSMM Monitoring & More.

To jednak nie wszystko. W tym roku sztab marketingu rajdu opracował metodę, dzięki której oszacowano również sumę pieniędzy, które w bezpośredni sposób trafiły na rynek lokalny. Były to wydatki kibiców, zawodników sponsorów i organizatorów rajdu, między innymi na hotele, gastronomię czy dodatkowe atrakcje. Dzięki dokładnym wyliczeniom możemy oszacować tę kwotę na ponad 2 miliony i 200 tysięcy złotych, które w ciągu czterech dni trafiły do lokalnych firm.

– Na ten sukces pracowało wiele osób. To wyraźny znak dla samorządów i naszych partnerów, że warto było podjąć decyzję o współpracy z nami, za co dziękujemy. Cieszymy się, bo to wydarzenie ma przynosić nie tylko promocję dla regionu, ale także być motorem napędowym do dalszego rozwoju. Już teraz myślimy o przyszłości i nie skłamię mówiąc, że edycja 2024 zapowiada się interesująco – mówi Gabriel Borowy, przewodniczący komitetu organizacyjnego Valvoline Rajdu Małopolski.

Zobacz reportaż z Valvoline Rajdu Małopolski 2023:

Sponsorem tytularnym rajdu jest firma Valvoline, a partnerami głównymi Województwo Małopolskie, Złomex, RMF FM oraz Motowizja. Patronat nad rajdem objęli: Marszałek Województwa Małopolskiego Witold Kozłowski, Starosta Suski Józef Bałos, Starosta Wadowicki Eugeniusz Kurdas, Burmistrz Makowa Podhalańskiego Paweł Sala, Burmistrz Wadowic Bartosz Kaliński, Wójt Gminy Stryszów Szymon Duman, Wójt Gminy Zawoja Marcin Pająk, Wójt Gminy Zembrzyce Łukasz Palarski, Wójt Gminy Stryszawa Rafał Lasek, Wójt Gminy Budzów Jan Najdek, Wójt Gminy Mucharz Renata Stefania Galara, Burmistrz Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej Augustyn Ormanty oraz Wójt Gminy Lanckorona Tadeusz Łopata.

Partnerami zawodów są: VD, Powiat Suski, ProfilPur, Pochłopień, LURKA, BTH Import Stal, Wadowice, Metal Service, Hotel Restauracja Świt, Blachdom Plus, Auto-serwis Jancarz, Miejska Biblioteka Publiczna-Dom Kultury w Makowie Podhalańskim, Ostruszka Ubezpieczenia, Traviata, Żarpłyt, Solparts, BSG Parts, Drukarnia Skleniarz, Aquer, Źródło Żywiec, Kolor Plus Studio, Ekoinstal, Wulkan, Honda Kolaczek, Cztery Pliszki, Mosur Warsztat, Litdrew.pl, AKCES, GSA Aviation, LGD Podbabiogórze, Kids&Jump Best Events, RacingShop.pl, CSR Auto Regeneracja, Adamek „RAF”, Gummi Serwis, Auto Lux, Akces Plast, HyperNET, Drogbud Sobaniak, Sużyw, Wójtowicz Travel, Drewnoland, Góral, Cukiernia Ewa Maków Podhalański, Art-Stage, Hydro Truck Press Serwis.

Patronat medialny objęły redakcje: Motowizja, Motorsport.com, Rallypl.com, Rally and Race, Radiostrada, TVP3 Kraków, Sucha24.pl, PowiatSuski24.pl, DlaWas.info, malopolskaonline.pl, WadowiceOnline.pl, Rozmus Photography, eWRC-results.com, np126p.pl, SieScigam.pl oraz wrzuc.info.

Organizatorem Valvoline Rajdu Małopolski jest Automobilklub Śląski, a promotorem firma GB pro.

Podziel się!

Facebook Twitter LinkedIn Google + Email
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej jest właściciel strony (imię i nazwisko/nazwa Właściciela). Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: (adres e-mail).
guest

Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej jest właściciel strony (imię i nazwisko/nazwa Właściciela). Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: (adres e-mail).
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze

Ostatnie aktualności

Makowski Klub Biznesu rozpoczyna działanie!
Motowizja poszerza zasięgi, od dzisiaj jest dostępna w Polsat Box, Polsat Box Go i Netii!
Valvoline Rajd Małopolski 2023: blisko 14 milionów AVE i ponad 2 miliony złotych dla regionu
Ponad 165 tysięcy widzów śledziło Rajd Monte Carlo w Motowizji!
Valvoline Rajd Małopolski w kalendarzu RSMP, mistrzostwa Polski wracają do Małopolski!
Gabriel Borowy dyrektorem zarządzającym Motowizji

Nowe w portfolio

Rajdowy Ustroń – organizacja wydarzenia Eventy i wydarzenia, Foto & video, Rozwiązania internetowe
Metal Service – strona internetowa Rozwiązania internetowe
BeBeauty Butik – strona internetowa, logo Rozwiązania internetowe
View More

Dołącz do nas

Facebook Youtube Instagram Linkedin

Adres

ul. Piasta 10, 34-220 Maków Podhalański

Zadzwoń do nas

+48 887 856 856

Napisz do nas

biuro@gbpromotion.pl

GB Promotion Gabriel Borowy
ul. Piasta 10
34-220 Maków Podhalański

NIP: 552 168 72 61
REGON: 123 1500 52

GB promotion

Polityka prywatności | Polityka cookies | Zasady korzystania ze strony

Ogólne warunki świadczenia usług

Zarządzaj zgodą

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych na naszej stronie, optymalizacji jej treści, dostosowania strony do Państwa indywidualnych potrzeb oraz wyświetlania, personalizacji i mierzenia skuteczności reklam w ramach zewnętrznych sieci reklamowych, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszej strony internetowej, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności strony.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
wpDiscuz